25 March 2010

Letih oh

What a tiring day! Hanging out with my bff that being friends since we were 7th years old. Fetch her at her house and we were heading to Alor Star which is the capital city of our state. Driving,gossiping,having a mouth-watering ABC,and what not.What a wonderful girls day out!

Then I went to Perlis to visit my uncle there. Jauh jugak perjalanan tu dan akibatnya sekarang kakiku amat lenguh sekali kerana terlalu lama menekan paddle minyak tu. Letih amat!!

Selain daripada itu,aku terasa letih juga daripada segi emosi apabila aku perlu berhadapan dengan orang yang tak faham erti "NO" ataupun "STOP IT". Tolong lah,bila tiba masanya nanti aku akan cerita semuanya tetapi bukan sekarang. Maybe kawan-kawan rapat aku faham sangat dengan perangai secretive aku ni. I am a very secretive person for certain things.

Bak katapepatah kawanku "Jaga aib sendiri dahulu sebelum nak jaga aib orang lain".

No comments: