08 June 2010

Allah Menguji Tak Kira Waktu

1.30am.
aku baru pulang dari melawat ayahanda yang di admit ke ward pada pukul 9 pm tadi di salah sebuah hospital swasta di Alor Star. Memang aku dah agak ayahanda will be warded sebab dia sakit perut lain macam,just like a year before.


Kulit perut ayahanda kian menipis due to 'makjun' apa kebenda entah ayahanda salah makan kira-kira 5-6 tahun lepas dan hingga kini 'makjun' tu masih kekal elok dalam perut ayahanda which is ridiculous!So sekarang perut ayahanda sangat sensitive dan boleh sakit bila-bila masa.Aku rasa masa di Indonesia minggu lepas ayahanda ada makan benda yang acidic.

Dengan surat interview tak dapat,ayahanda di admit ke hospital lagi memang betul-betul menguji aku kali ini.Tapi aku harus terima dan aku akan berusaha untuk berjaya.Pray for my success and my father's health.Hope that everything will gonna be okay.

Tomorrow uncle will send me and along to airport :(

I miss my mom,dad and my lil sister already ;((

Get well soon ayahanda! I know you can fight it!! Love ya

p/s: this is my short update.tak sempat nak auto publish apa-apa.blog akan sunyi for a while or maybe until thursday.depends

2 comments:

fikah © said...

be strong anna darl.
Allah uji orang yang Dia sayang.
wish that ur dad would get well soon.

Miss Othman F. said...

sabar sayang! ade hikmah tu, iA..kuatkan hati.