01 June 2010

Gerak Gempur

I got a task to write an essay and I need to submit it by tonight (31st May 2010),by hook or by crook!

and I feel like dying because I have no idea at all how to start to write an essay due to my almost 4 months of holidays.Aku tak pernah baca article yang berfaedah dan juga buku-buku ilmiah semasa cuti ni.Serve your right! Kan dah kena,minggu depan ada interview pulak dan masih belum prepare apa-apa kerana sibuk dengan gambar-gambar job hari sabtu lepas.

Aku rasa hidup aku sekarang penat sangat! Padahal aku rasa tak ada apa yang busy sangat pun tapi 24 jam ku rasakan seperti 24 minit sahaja. Memang tak cukup nak buat semua kerja.

By the end of the day,aku kena pandai susun jadual aktiviti yang hendak dilakukan or else aku akan mess everything dan satu kerja pun tak jadi.

p/s: untuk geng-geng BDSA,aku turun KL 8 June nanti. Please luangkan masa korang untuk meet aku kejap.Rindu korang babe,entah korang sambung ke Kuantan lagi ke tak nanti pun aku tak tahu. Masing-masing dah mencari arah haluan sendiri.

No comments: