02 June 2010

Membebel Part 10

ini ialah pencapaian semalam.Lepas dinner di Kuala Perlis ayahanda kasi car key sama aku dan suruh aku drive balik rumah.wuhuuuu!! Ini satu penghormatan! This is my first time yo! Drive whole family (without along). Well,you know la kan ayah-ayah ni kurang keyakinan sikit terhadap anak-anak perempuan.Takut memanjang.Terasa diri sudah besar bila dapat drive whole family. pstttt;padahal umur belum pun masuk 20 tahun!

Selain daripada itu,tadi si twin dan hazuan serta 'isteri' datang rumah aku.Burn gambar-gambar engagement tu dalam dvd.Alhamdulillah semuanya dah settle.Duit upah tak kisah sangat sebab gambar-gambar yang aku ambil pun bukan secatik professional photographer tu.Aku just tolong kawan saja,sebab official photographer dia ada kerja on that day.Harap maaf ya jika gambar tak memuaskan.Itulah risiko yang bakal dihadapi jika meng-hire amateur macam aku ni.LOL

Sekarang masanya untuk membaca buku dan kitab-kitab yang sewajarnya untuk minggu hadapan.Cuak kau!!

Esok ayahanda akan terbang ke Indonesia for almost a week atas urusan kerja.Aku,adik dan ibunda pula akan ke Cameron Highlands pada jumaat ni.Semoga dipermudahkan semuanya.Sekarang macam asyik hujan saja,mintak-mintak by the time aku sampai sana cuaca okay la untuk aku skodeng-skodeng bunga di sana. I'm a nature lover yo!!


Okay dah,cukup! Danial pun selalu tanya "yo" tu gapo dio.hahaha..its my style la~
Jumpa lagi di next entry,sekian!

No comments: