06 June 2010

Pulanglah

semalam at 12 am aku,ibunda,adik dan anak cousin selamat aku sampai di rumah.What a tiring trip! Ambil gambar tak berapa keping pun,letih on the road saja. The highway was heavily congested because its already school break and everyone starts to go for a family vacation.

Bayangkanlah nak turun from Cameron Highlands pun mengambil masa selama 2 jam untuk sampai di Simpang Pulai,Perak yang sepatutnya hanya mengambil masa selama 45minit sahaja. Urghhh!! Letih kau tahu!

Dan dengan ini aku ingin cakap yang aku tak puas untuk skodeng bunga-bunga di sana disebabkan kesuntukan masa dan keadaan cuaca yang sangat sejuk dan hujan! Kabus tebal wok! Aku sampai beli glove sebab tak tahan sejuk. Tapi cousin aku serta anak dan suaminya slumber badak saja pakai short for the guys dan baju lengan pendek for all of them. Gila kebal!!

I wonder it would be more fun If I go up there with my photographer friends because we have the same interest so we could spend more time to shoot all the flowers there :(

Kawan-kawanku semua,please make sure that your schedule is empty in November because I think I want to have another holiday with you guys like the Penang trip.Nanti kita plan bersama okay?

Malam ni insyaAllah abah akan sampai di tanah air.Along pulak akan sampai di Kedah petang ni.Sepatutnya dia dah sampai sekarang,tetapi beliau telah meninggalkan diri beliau oleh flight lalu beliau tercari-cari bus untuk dinaiki untuk pulang ke rumah juga kerana ada kenduri rakan beliau. Flight terlopas,duit pun melayang beratus ringgit.LOL


p/s:belum bersedia lagi :( Takut!!
p/s/s: gambar akan di upload kemudian.itu pun kalau ada lah.ngee~

2 comments:

fikah © said...

welcome home, darl!!

a's said...

hehehe..welcome!!