03 June 2010

Take Note

sebelum aku keluar bersama dua jejaka J,aku ingin ingatkan sesuatu kepada kamu,my FRIEND;

Allah tak akan memberi sesuatu nikmat dengan sewenang-wenangnya.Jika kamu diberikan kelebihan dalam sesuatu,itu bermakna Allah tengah menguji kamu.Jadi,berwaspadalah ketika bertutur mengenai nikmat tersebut kerna Allah bisa menarik mahupun merentap nikmat itu dalam sekelip mata.


Phrase di atas aku tulis mengikut apa yang aku selalu dengar di majlis-majlis ilmu.I just want to remind you and also myself.

Tak perlulah nak tunjuk kehebatan kau di depan semua orang okay?It pissed me off and also the others.Diaorang pun ada mengadu dengan aku.So now,kau macam syok sendiri pulak dalam alam khayalan kau.

Wake up FRIEND!! Kamu tengah dibelai oleh syaitan-syaitan durjana yang ingin menjatuhkan anda serta melemahkan iman anda.

Semoga kita berjaya untuk berjihad memerangi syaitan-syaitan ini dan berubah untuk kebaikan.

No comments: