03 June 2010

Update Hari Ini# 1

seawal 6.15 pagi adik datang kejutkan aku untuk bagun pagi.Dah la semalam aku tidur at 3 am!Memang pergi!!

Hantar ayahanda ke airport seawal 7.10 pagi dan terus hantar adik ke sekolah.Plan asalnya nak jogging dengan my twin dan hazuan tapi keadaan cuaca yang tak mengizinkan aku terus pecut balik rumah dengan niat nak sambung tidur lah. Sekali si twin sms cakap Jerry jadi nak keluar hari ni so terus siap-siap and at 11 am terus ke rumah twin nak fetch dia dan tunggu Jerry di satu petrol station.

Then lepak area Alor Star.Dalam hati niat nak pergi Tanjung Dawai tapi jauh sangat pulak.Si Jerry pulak kasi idea nak pergi Gunung Jerai.Gila semua location jauh-jauh.Letih woh! Lastly lepas shoot sikit-sikit area rumah "Tok Su" dengan "Tok Ngah" gelaran yang diberi oleh my twin,kitaorang pun decide nak lepak makan-makan dulu then baru fikir nak pergi shoot di mana.


Hari ni agak pelik,kami macam diperhatikan oleh orang sekeliling!! Dalam kereta dan juga di Pizza Hut. Apakah? Pelik bebenor teman lihat. Lepas makan dengan lahapnya,pergi Celcom center nak bayar bill broadband Jerry dan terus ke Marina Kuala Kedah again!

Fuuhhh,this is my third time shooting here okay!! Dah jemu,aku dan twin kasi chance Jerry saja shoot puas-puas. Entah kenapa hari ni aku malas gila nak shoot! Berapa keping saja gambar yang aku ambil,tu pun gambar makanan.hahahahahahaha.

Settle posing-posing dan gelak-gelak terus pergi tasik dan jumpa Hazuan.Minum-minum dan terus chow chin chow.

Untuk pengetahuan anda,bila aku keluar dengan dua abang J ini nescaya aku tak akan henti untuk gelak macam orang sakit penat/lelah (bak kata my twin) sebab dua orang manusia ni otak tak betul! Semuanya boleh buat lawak. Tapi diaorang juga sangat protective dan boleh jaga adik perempuan mereka ni.Diharap girlfriends abang-abang saya tidak berkecil hati,anda tetap No 1 di hati mereka,Trima kasihhhhhhh!!!LOL.

Whatever it is,aku sayang kawan-kawan aku walaupun mereka kurang waras kadang-kadang dan berpotensi jadi mak nyah paling vouge di seantero Changlun/Jitra/Alor Star. awwwww~ Tanpa mereka,siapalah aku.sobs! sobs! (sambil mengenangkan cuti yang dah nak habis)

No comments: