03 June 2011

Quick Update #11

I just want to shout out something here about today.

Firstly,I met the super cute blogger Cik Nadia Bayu at Jalan TAR. Her height is less or similar like me! Sangat cut,putih gebu dan cantik!!! Tapi malangnya aku tak sempat nak tegur beliau walaupun beliau berada 0.5m di hadapan aku.Aku kan pemalu.LOL


Next,cita pasal aku pergi SOGO. Lepak baik punya sampai kaki pun dah tak rasa kaki. Tiba-tiba masa nak keluar dari complex tu aku rasa tak sedap hati macam dup dap dup dap tu.


Then guess who! Aku nampak 1 kereta ni,ada tulis "Exco Kerajaan ***************". I was like,is this family 'orang tu'?


And right in front of me,his mother turun daripada kereta tersebut dengan adik-adik dia. Ya Allah.



Dugaan Allah yang sangat besar lagi untuk aku harini. Di Kuala Lumpur jugak nak terjumpa pun.....................

No comments: