12 June 2010

Tangkap Muat versi Realiti Bukan Fantasi

Ini cerita last week.

To sum up,minggu lepas memang minggu yang memeningkan dan banyak masalah timbul. First,along terlepas flight on Sunday,then ayahanda masuk hospital,aku ada interview (and the interviewer were suck!),balik kedah dengan tiket last minute dan dapat bus yang suka hati stop banyak station.

Mungkin ini Ujian-Nya! Aku perlu tabah. Tapi aku juga manusia biasa,menangis itu juga perkara biasa.(pstt:hanya menangis bila dapat tahu ayahanda need to be warded)

Let's continue the story,Isnin lepas aku ikut along pergi wedding kawan sekolah dia.And you know what,Aku tiba-tiba terpaksa jadi pengapit si pengantin! deng~

Memang tangkap muat la wa cakap sama lu,aku dengan muka 0% tanpa make up or what not dan belasah saja jadi pengapit. Tiba-tiba rasa diri macam tua pulak sebab jadi pengapit! boleh pulak macam tu?

Nasib baik si photographers semua member-member aku jugak,I mean aku kenal from last outing dan yang sorang lagi tu memang kenal dari kecik pun. So,memang tak malu sangat just malu dengan guests jelah.

Nak jalan slow-slow dan tertib-tertib is so not me lah! Kelakar sangat bila ingat semula.This is my first experience ever yo!!

But masa sekolah dulu selalu la pegang sirih junjung and lead the rombongan untuk sambut VVIP datang sekolah but benda ni tak sama okay! Sesungguhnya aku malu kerana aku sangat comot hari itu.ish..ish..ish.....!

p/s:gambar akan di upload kemudian.Harap maklum :)

No comments: