09 May 2011

Jejaka Impian #2

UNDERSTANDING


This is very crucial since I am so vulnerable especially when I have PMS -__-' Besides,I need him to understand my social life,my studies,my responsibilities,my interest and etc. And I will do the same to him.


Kalau lelaki tu suka sangat ikut suka hati beliau bila nak buat apa-apa,itu memang bikin amarah.


Let say,aku ada kerja yang perlu disiapkan lepas tu si dia pulak asyik menggeletis nak ber-sms dengan aku walaupun aku rasa tak ada 1 topik yang berguna pun yang di-sms-kan. Ini olang memang buat aku marah woo! Boleh bikin gua naik angin sampai rasa nak sepak olang. Sila faham,aku kadang-kadang workaholic,kadang-kadang playful,kadang-kadang shopaholic (yeka?ke selalu??). Jadi,sila fahami aku dengan memberi ruang untuk aku buat kerja sendiri.


Macam di sekolah dulu,cikgu ada jugak cakap "Okay murid-murid,kamu boleh buat kerja sendiri tapi jangan bising!".


Haa....ce paham ce paham....Itulah pentingnya communication.. ! ROFL

No comments: