02 May 2011

Patah hati 3 kali berturut- turut

Selepas menyaksikan majlis pertunangan indah Ashraf Muslim dan pasangannya Nur Dayana if I'm not mistaken,berlanjutan pula dengan "Royal Wedding" Prince William dan Kate Middleton. Dua kali aku patah hati secara berturut-turut ni beb!


Lepas dah patah hati dengan Ashraf,aku pikir sejenak dan cakap "At least Zed Zaidi ada lagi.Cool la".


Zaman aku minat gila dengan Zed Zaidi ni masa drama bersiri SEMBILU tengah hot ditayangkan di kaca televisyen suatu ketika dulu. Memang 'Fendi' ni kira jejaka idaman anak-anak gadis pada masa tu.


Dan hari ini,lepas aku belek-belek blog BeautifulNara,hatiku luluh sekali lagi. Zed Zaidi dah selamat jadi suami orang!


Linkall images credit to BeautifulNara blog


Oh sangat kecewa hati ini. Semua crush dah berpunya..Ini bala ni bala! LOL


Tapi kan,nak cakap jugak untuk diri sendiri. Kalau diaorang semua tak bertunang/khawin lagi pun MACAM LAH AKU DAPAT DIAORANG TU KAN! hahahahahahahahhahaha......

No comments: