06 May 2011

Sekali dengar macam sedap,dua kali dengar....

Disebabkan blog cik adik manis ni,aku pun terkena wabak Encik Anuar Zain-Sedetik Lebih ni.
Kalaulah bakal better half aku menyanyi sambil main gitar acoustic macam ni untuk aku,memang cair jadi air 1000 liter lah aku!!


Sweet teramat~


Tapi masalah budak penyanyi ini yang buat aku alergic sikit ialah sebutan huruf "T" yang ala-ala nak kena penampor. HA-HA maaf! Ahkak tak suka orang sebut "T" macam tu kalau nak cakap Bahasa Melayu. Sila sedor,kito ni makan sambal belacan. Ce sebut betul-betul.



Ye dok?


Apa-apa pun,layankan video ni...








p/s: First time buat account YouTube pulak -__-'. Ya,time-time cuti macam ni segala mak nenek social network aku sign up. Dasar tak tahu macam nak buat apa lagi untuk kill the time.Mungkin lepas ni aku nak berkolaberasi dengan matlutfi90 siapa tahu sebab aku punya username annafarhana90. ROFL!!

No comments: