12 August 2011

Siang Malam Berjaga Mencari Cucu Dimana Ada

okay tajuk paling dabomb di abad ini.

some of the soft copy before printing.b/g:white



Basically benda ni lah buat aku tak tidur dengan tenang 3 hari ni. Due date seminggu je,tapi alhamdulillah berjaya siapkan dengan bersungguh-sungguh pada hari Khamis 11/8/11.Nice one! Syukur!


Hopefully tak dapat komen negatif daripada kak WO & si client (ewah-ewah macam aku buat business Juta-juta pulak nak ber-client bagai -____-"). Semoga lebih murah rezeki lepas ni. So far job ni menjadi sangat stressful sebab quality gambar dari sang 'photographer' sangat mengecewakan (READ:aku hanya tolong buat album). Banyak moment penting untuk an important event like this yang beliau terlepas. Takpelah,ini challenge untuk aku kan.I have to prove that I can be a good editor. *konon-konon*


Special thanks to orang yang berusaha neutralized my negativity,cari quotes & poem, lepastu reka quotes pulak untuk saya; Tochei! Merci! Syukran! Thank you! Terima Kasih!







p/s: akan bercuti daripada update blog bagi memberi rehat yang cukup buat diri sendiri. Dah 2 hari tak publish post,yang ada tu semua auto published sajo.LOL

No comments: