21 October 2011

Mimpi #1

Pernah Sri tanya aku dulu,"Pernah tak ko bangun daripada tidur dan nangis teresak-esak sebab mimpi?"


Aku jawab la pernah,tapi dah lama. Then boleh pulak dia cakap dia pernah bangun daripada tidur and gelak sorang-sorang kerana mimpi dia tu kelakar.ewah,terbalik kod betul -__-"


So,semalam aku mimpi sesuatu. Pasal Prof kesayangan yang aku anggap macam ayah aku sendiri dekat Kuantan ni. Serius mimpi tu sedih sangat sampai aku bangun daripada tidur and nangis keluar air mata okayyy..Kelas kau Mariah!!


Siap pikir lagi siapa nak ganti Prof untuk ajar subject Genetics kitaorang. Fuhhh memang terbaik punya mimpi. Aku tak nak cerita the whole story of the mimpi sebab mimpi tu sangat mazmumah,langsung tak mahmudah.eh?


Ini kira first time lecturer masuk dalam mimpi aku.Punya la aku sayang lecturer aku ni kan. #Untunglah

picture credit to yana!
Ketua Persatuan Genetik Malaysia a.k.a ayah & Idola gua :)



No comments: