27 December 2011

Hindustan Addiction,sort of

Aku rasa semua orang addicted to Hindustan movies kan? Especially rakan sepermainan lompat getah sejak dari CFS, cik srii! Itu memang takdak words dapat describe dia punya minat mendalam sampai bahasa urdhu pun dia paham. Shabbas bettey! #tetiba



Nak cakap aku exam hari khamis ni tapi sekarang dok gedik layan hindustan guling-guling dalam cerita Dil To Pagal Hai ni #ohdem! Fyi, aku memang suka hindustan zaman kegemilangan Shah Rukh Khan dulu-dulu compared to hindustan zaman sekarang yang dah more to Hollywood tapi ada jugak yang aku layan such as 3 Idiots, Dil Boley Hadippa, Housefull. Agak-agak kelakar aku layan. Tapi cerita Dil To Pagal Hai ni aku dah boleh hafal dialog serta lagu walaupun sebutan kelaut, janji diri sendiri yang dengar and happy. weeee~



Setiap kali dengar lagu ni mesti aku gelak terbahak-bahak sebab dia seolah-olah sebut nama seseorang! HAHAHA dumdumchak dumdumchak....




Nak sambung 'dating dengan boyfie, SRK. Byep! #taksedardirinakexam!!




p/s: Nak bakal other half macam SRK pretty please! *wink*

2 comments:

admin said...

go studyyyyy.... btw hindustani movie is not in urdu, it is hindi ;)

a's said...

#Miss Admin
okay will study -__-" yeah i know its hindi but my friend can undertand urdhu very well too.tq