12 January 2012

Voucher dan hujan

This is my live update! YEAHHH APA KAU BUAT DEPAN LAPTOP NI SENAH ESOK KAU EXAM GENETICS!! duhhhh


this will be quick one (lah sangat).

Lepas exam tadi pi collect voucher RM200 dekat finance yang maha jauh nak pi,nasib baik Far tumpangkan walaupun terpaksa compress segala lemak yang ada. It works! Ngeee. Terawal juga ambik voucher untuk budak batch kitaorang.


Oh before we continue,kiter tak adew apew apew nak beli lew dengan voucher ni,kitew tak sukew bacew novel,apatah lagi buku ilmiah.Kitew ingat kitew nak tanya mak kitew apew kitew nak buat dengan voucher niew..hewhewhew (macam orang cacat aku rasa tulis macam ni! scratch that).

credit to orang yang semangat ambik gambar lepas ambik voucher


Kalau dapat cash RM200,mungkin mommy monster tak sempat tengok pun duit tu di tangan aku sebab mungkin dah selamat bersemadi di shopping mall berhampiran. Disebabkan ianya voucher,makanya saya buntu dong! Saya rasa seperti cupon jaman sekolah masa hari kokurikulum gitu. Nak guna beli burger,sila koyak cupon tersebut!


Lepas dah ambil voucher tu, maka bermulalah ekspidisi berjalan kaki dari bangunan OSC to Admin building yang penuh ranjau dan berliku disertakan angin yang kuat dan hujan lebat seperti coklat mencurah ke ladang gandum lalu menjadi KOKO crunch! 1/2 of the journey kasut masih selamat,dok control jalan slow-slow,kalau ada lopak air mengelak.Okay bagus kau anna.


Then bila dah jauh sangat perjalanan,maka aktiviti men-cedok air hujan menggunakan kasut tutup Everlast ku dimulakan dengan jayanya! Dimulakan dengan F,disambut baik oleh Hot dan Sri dan diakhiri dengan aku! Ada 1 lopak air tu dalam sampai ankle dah. NICE!! Kasut jadi perahu,kitew sukeww angat!! Blerghhhhh


Sampai admin,makan,geli,balik jalan kaki semula. Kali ni redah lopak air siap main lari-lari bersama rakan-rakan. Macam dalam pembikinan video klip pulak. Elok je jumpa jalan yang ada bumbung,didapati 3 ekor anjing besar kategori anjing kuat kejar orang tengah baik dok berehat dekat bawah bumbung tu. Makanya kami terpaksa menggunakan alternatif lain dan jalan selaju mungkin takut kena kejar.




Oh indahnya hari ini,jalan dalam hujan pakai payung tapi basah sampai ke paras lutut dan balik bilik tengok pintu tak berkunci dan tak dak orang dalam bilik.......INDAH SANGAT!!


No comments: