01 March 2012

Hari Yang Panjang

Mood adalah sangat di paras bahaya sekarang. Kalau kira level ikut warna,sekarang dah di paras warna merah!! Kritikal,sikit lagi boleh fire orang sampai tinggai abu!


Harini laboratory session paling lama dalam sejarah aku sebagai pelajar Biotechnology. Almost 6 hours session for an experiment. Dengan perut yang lapar, lab assistant yang super 'nice' dan 'tolerant' ;memang combo terbaik!


Aku LETIH!


Lepastu ditambah pula dengan konflik dalaman bebudak ni, stress pulak aku rasa! Padahal takdak kaitan dengan aku pun. Biasalah, alam universiti ni memang alam yang paling hectic tapi bila dah start kerja nanti baru tau betapa bestnya jadi student ni.


Keletihan ditambah pulak dengan tanggungjawab baru, jadi Designer untuk program yang bakal di announce bila poster dengan banner siap nanti. Orang atas nak design siap dalam masa 6 hari. Nice kan??Mau tak mau aku kena telan jugak la, pengalaman tu yang penting.


2 bijik burgers baru cukup! I am a big eater, sekian wassalamu!



Balik dari lab tadi dalam pukul 8pm, terus pi makan dan bergegas ke meeting TANPA perlu mandi mahupun balik bilik. Busuk punya orang kan? Meeting sampai pukul 10.30pm, balik bilik lunyai macam sotong bakaq! Sedapnyaaa #eh.


Esok ada meeting lain pulak untuk activity kelas bebudak batch. Walaupun aku rasa this time it will be vice versa from last family day of our batch, lantak lah. Sapa nak have fun, mai. Sapa tak mau, tak paksa. Janji aku kena pakai sunblock siap-siap sebab kena pacak bawah panaih dari pukui 3petang sebab jaga checkpoint. Mintak-mintak tak hujan, aminnnn. Tapi kalau hujan boleh main hujan,syioknyaaa!! *apa aku merepek nih, syndrome terlampau letih=meracau/merepek dalam blog sendiri*



Tak sabaq nak balik rumah,dok hostel ni buat aku stress!!



p/s: nampak sangat ramai yang tak kenai aku luaq dalam. Miss u Fadila! Miss u Halwani & Fadila!!

6 comments:

iela_fadila alias said...

eh, ada dua fadila dekat situ, i'm 1 of them kot kan ! hee. perasan jap
i miss u jugak ! seriusly, sini pun xbest, dah stress dgn kja n org skeliling kdg2 :(

a's said...

#iela_fadila alias
yes you are!! :'( nak balik tak mau dok sini

Othman. F. said...

akukah fadila tersebut?? HAHA. 2 Fadila :)

Ko try cari something yang boleh entertain ko. example: MAKANNN sokmo hehehehe :)

all your hard work will pay off, inshaALLAH.. ;D

jaya jr said...

banyok err sapa 2 bijik beger..bes3..haha

a's said...

#Othman F.
huuu keno relax banyok ni -___-" tension sokmo

a's said...

#jaya jr
hahaha sejak dok kuantan ni mmg makan banyak pun