31 March 2012

Random # 24

Sebelum balik gua nak post merepek-repek dekat blog ni sebab gua memang takdak niat nak study so lebih baik gua online sampai lebam before balik hostel study sampai lebam (konon).


Gua baru beli tiket untuk balik cuti end of semester nanti. Pulun sangat kan? Gua tau gua pulun,tak perlu mention banyak-banyak kali. Eh apasal aku cakap macam budak tak bertamadun dok gua gua ni,bajet gangster sangat kau anna. Erkkk tak sesuai!!


Bila agaknya university di Malaysia ni nak upgrade jadi university yang membenarkan students depa dok rumah,belajar and attend kuliah via online ja? video conference ka kan? Ke memang dah wujud aku ja yang tak tau?? HAHAHA aku memang pemalas baca news ni,semua karut! Sikit pun tak percaya kecuali news pasai banjir dengan apa-apa yang berkaitan dengan alam sekitar. Yang tu aku concern. Hat lain biaq la depa nak gaduh tarik rambut pun,bukan nak menang tera mana dekat dunia ni. Akhirat nun berani ka nak lawan tarik rambut, uishhhh Na'uzubillah..


Kalau dapat study via video conference saja mesti best!! Tak dapat digambarkan dengan kata-kata!! Dr Z pun mesti tak berjaya nak shoot students tanya soalan sebab Google sedia membantu.kihkihkih..


Oh,sejak cuti ni aku memang dah jadi morning person! Tidur seawal 11pm pun ada dan bangun awal pagi jugak. Syabas!!


Aku malu sebenarnya nak cakap yang aku tak mau balik Kuantan tu lagi!! Huaaaaaa HELP!! Dah nak masuk 3rd Year pun macam ni lagi. Bila lah nak overcome all this homesick thingy alahai......


Dan semestinya bakal merindui dua beradik ni :'(


image courtesy my bb










2 comments:

Othman. F. said...

Trademark amik gamba dengan rumput hehehe. cantek polaroid ehem ehem ehemmm

a's said...

#Othman F.
trademark ke?hihihihi...
ehem ehem dslr simpan buat khazanah dah