15 March 2010

Kerinduan Menebal

dah lebih 3 minggu melepak di rumah,masih jobless sebab diri ini sangat fussy dalam memilih pekerjaan.sigh!

macam mana income mau masuk if asyik menghadap cafe world je kan?

my hostel,MZJC
hari ni terasa rindu sangat sama kawan-kawan,the college, pasar malam seksyen 17 dan Jaya One! LOL!! Like people said; enjoy every little things in life because one day you will look back and realize they were the big things that ever happened in your life.

my former room
talking about pasar malam at seksyen 17,I am deadly craving for Nasi Kerabu without budu (fish sauce). rindu nak lepak dengan budak bilik 316 C sambil bersteamboat dan tengok movie, pretend macam tak ada tutorial or report yang perlu di submit keesokan harinya. memang dasar tak sedar diri lah kitaoranng ni.hehe. rindu juga nak gelak kuat kuat dengan gang family BDSA.

my all time favourite Nasi Kerabu
Rindu dengan kenangan di college but tak nak masuk belajar semula. That is the worst part in this story lah sebab sudah malas nak buat tutorials and all the quizzes ever again. MALAS!

I wish I could meet my babes now,miss ya!!

No comments: