27 April 2010

Bikin Diri Lebih Kuat Berangan #3

kali ni aku ter-stick dengan hot glue + gam gajah dengan drama KOREA yang bertajuk Personal Taste yang dibintangi oleh jejaka pujaan ramai,Lee Min Ho.Again I repeat,its a KOREAN drama!! Give a big applause to F sebab kasi link mana nak download drama ini dan secara tak sengaja membuatkan aku yang bosan ini download drama itu dan seterusnya fall in love dengan drama itu. Haish!!

Korang pun notice yang aku sangat tak berminat dengan Korean things ni. Super Junior tu pun aku tahu nama group ja,muka-muka band boy tu mana lah aku kenal pun! Jadi,aku agak "buta hiburan Korea" ya kawan-kawan.

Boys Over Flower dulu pun kawan jugak yang influenced suruh tengok. Nasib baik cerita tu worth it juga menonton and out of sudden my reality life pun jadi lebih kurang macam tu but the ending belum tahu lagi la since my own reality plot just like in the climax part.huhu

Drama ni slightly different from other common dramas. So,go and Google it. I'm sure you will never regret. thanks again F!

okay,I start to dream again. Day dream!!

No comments: