16 May 2010

Membebel Part 8

First of all,I would like to wish Happy Teacher's Day to all educators in this whole world.Jasamu tak terbalas!

Next,harini rasa macam rimas sangat dengan rambut sendiri nih.Macam nak potong saja tapi sayang sebab sekarang dah cukup panjang dan bukan senang nak simpan panjang macam sekarang. Tapi tu lah,rimas!! Nanti nak masuk belajar semula memang wajib kena potong pendek sikit la walau apa pun yang terjadi :(

Tadi petang borak-borak kosong dengan twinny,terkeluar pulak bab hati dan perasaan ni.Aku terus tersentap you all! Terus emo feeling nak nangis. Apakah!! Aku memang selalu macam ni,sejak daripada "hari tu",aku memang mudah emo kalau sebut pasal cinta cintun ni.Aku rasa loser sangat pasal bab ni sebab tu aku emo.

Bak kata twinny,aku masih ada seorang twin dan besties yang ramai di sekeliling aku. Aku patut bersyukur sebab ada mereka untuk hiburkan hati aku. Aku harap sangat aku dapat bertahan sehingga sampai waktunya. I'm still not over him.

Aku suka tengok orang-orang sekeliling aku happy,tapi diri sendiri pun tak berapa nak happy.LOL. Diaorang dah macam sebahagian daripada diri aku,so if diaorang happy aku pun happy jugak terutama untuk my twin lah.Seems like the sunshine starts to bright again.

Masalah utama di sini,bila aku moody aku akan cuba memasukkan seberapa kilogram lemak tepu dan tak tepu ke dalam badan aku. Ini tabiat tidak baik ya kawan-kawan!! Aku dah la jarang exercise,ikut mood kadang-kadang 3 hari sekali. Apa ke J nya kalau makan lemak-lemak malas exercise. Sudah pasti la bakal flat bila-bila masa.

Jadi,tolonglah gembirakan aku so that aku terlupa nak makan makanan berlemak macam nih!

p/s:aku tengah baik punya melantak swiss roll disaluti cheese 1 slice besar sekarang masa tengah type entry ni.sigh*

No comments: