16 May 2010

Sound Clique at Penang #3

sambungan daripada entry lepas

Sesudah selesai bersihkan diri dan solat,terus kitaorang keluar untuk cari makan. Masing-masing dah lapar macam ikan phirana dah.Tiba-tiba orang yang kitaorang deal untuk sewa kereta tu cakap nak hantar kereta malam tu.Disebabkan semangat setia kawan yang tinggi,kitaorang tunggu ramai-ramai. Memang perut masing-masing dah buat lagu rock tapi kawan punya pasal tak kisah sangat pun. Susah senang sama-sama.

At 10 pm kot baru cina tu datang hantar kerta then kitaorang gerak ke pekan Batu Feringgi dan makan di kedai depan Hard Rock Cafe. Makan dengan lahapnya.Dapat pulak kedai makan yang buat portion yang besar untuk 1 plate,apa lagi masing-masing terus diam bila dapat makanan.

Fun sangat diaorang semua nih.Then pergi lepak-lepak dekat Hard Rock Cafe jap.Masa tu Faizal Tahir tengah perform live. Pack gila lah orang. Tak semua antara kitaorang yang pergi tengok FT. Yang tak minat lepak dekat tangga je.

Ambil gambar gila-gila sikit then balik apartment.Pack tahap tin sardin lah kereta unser tu untuk 12 orang.Disebabkan keesokan harinya nak rent kereta kancil,so tahan jelah untuk 1 malam saja naik unser tu sempit-sempit.
Sampai apatment terus siapkan nak design shirt tu. Aku,twin,Jerry,Iela dan Ilyas belum buat lagi,terpaksa la stay up nak siapkan assignment.LOLs. Dah siap drawing and coloring,sibuk dok chatting dgn twin pulak. The girls yang lain dok sembang gila-gila punya bising dalam bilik. Iela plak on phone call dengan boyfriend dia. Jerry dengan Ilyas as usual, ber-hibernate lagi.

Sempat juga belajar edit pictures dengan bantuan laptop jerry oleh my twin.Pukul 3.15 am terus masuk tidur and the girls masih lagi active bergossip di bilik sebelah while twin terus terbongkang tidur dekat hall.

Hajat di hati aku,twin dan Jerry nak pergi cari sunrise keesokan paginya. Tetapi malang bagi aku dan Jerry yang tidur mati dan bangun pada pukul 8 pagi. Jerry bagun pun sebab kitaorang jerit panggil dia. Orang lain dah siap nak pergi pantai dia masih lagi membongkang.Kelakar!

to be continued

No comments: