23 May 2010

Photo Outing: The Chosen One Part II

image courtesy:Ahmad Radhafizal's Facebook (click to enlarge)
p/s:lens tuan camera super duper wide! boleh lenguh tangan nak gendong

I just can't describe this wonderful experience with all the awesome people like them!!Terasa tergugat dengan lens yang besar macam nak teropong bulan tu! Will update this entry tomorrow. I'm just too tired. Thanks to akak wahida,twin,jerry,fairus and all the guys yang make my day today.Awesome!!

update

Kalau nak cerita secara detail,memang tak dapat lah.Aku pun dah makin busy ni,baru siapkan 1 dokumen penting tu dan edit gambar untuk event semalam.Letih oh! Kalau time belajar,letih macam ni hanya pada minggu quiz dan exam ja.

Semalam aku pergi Sungai Petani dengan akak wahida Mulanya aku nak pergi dengan twin dan jerry.Since aku ajak akak wahida join,aku tumpang akak wahida jela sebab dia bukan orang sini.Tak tahu jalan nanti sesat susah pulak.Btw,Thanks akak and hubby! Dalam perjalanan untuk sampai ke SP memang hujan lebat.Risau dah kitaorang macam mana nak shoot dalam hujan macam ni.

Sampai SP dalam pukul 8.35 pagi sebab dalam poster cakap event start pukul 8.30 pagi.Alih-alih pukul 10 lebih baru program start daa..Seramai 170++ photographers yang hadir.Cool~

Dah gather semua,Mr Shairol selaku ketua dan organizer bagi briefing sikit about the theme of yesterday shooting then amik group photo dan terus split into groups untuk shooting.Kitaorang pilih nak jadi anak buah Mr Shairol.Giler kau tak malu pakai kit lens join group of the most powerful master of the day!!

Shooting sekejap then hujan lebat pulak.Lari-lari main hujan pergi mamak Pelita untuk tunggu hujan reda.Tak semua orang lepak situ,depends on group tu la.Actually lepas saja hujan turun,aku,twin,jerry,and our geng dah split from the group.Memang bawak haluan masing-masing je.

I got such a priceless experince from this event.Tadi Mr Shairol im aku,nervous gila oh!! Tunjuk ajarku sifu.Jumpa di tasik or next event in June nanti.Sumpah happy gila bila Mr Shairol 'like' picture dalam akaun Facebook aku tadi.hahahaha.batak betui

No comments: