09 March 2011

Syndrome #3

Lately I got this irresistible negative syndrome; SLEEPY HEAD 24/7.


Tak tahu apa masalah diri sendiri sebenarnya. Asyik rasa mengantuk setiap masa then tidur dengan niat nak lelap barang 20 minit tapi end up 2-3jam baru terjaga! Itu pun dengan ada bantuan sekeliling seperti ahli members PBL call tanya ada dekat mana sebab dah 1 jam tak muncul-muncul padahal tadi aku yang terhegeh-hegeh message semua orang on behalf of the leader to inform others about the PBL session. SENGAL!


Hujung minggu lepas lagi lah terbaik. Sms jiran sebelah ajak pergi jogging di Taman Tasik Bandar depan university kitaorang ni dan setelah tunggu hampir 30 minit tidak berbalas message terus tarik comforter dan tidur dengan nyenyak sampai cik jiran datang bilik tengok aku tengah tidur pun tak sampai hati nak kejutkan tapi dia sempat tanya;


"Anna nak pi tasik tak?"


dan dengan slumber badak sumatera aku tarik comforter tutup muka dan tidur macam biasa! Dasar goblok! Malu eden wei!! Itu involuntary action tu..otak aku tak sempat berfungsi pun masa aku bagi reaction tu semua.Ampun cik jiran 2.6!!


Hari sebelumnya pun aku tertidur jugak bila cik jiran 2.6 ajak pergi pasar malam dan dah janji nak tolong jadi driver beliau dan cik roomate beliau. Apa nak jadi dengan aku ni!!



Pantang ada masa terluang sikit,terus terlelap!


Kalau terlelap,tapi dengar dan sedar bunyi lagu Heavy Metal yang jadi alarm aku tu takpa jugak! Aku dah tak tahu nak set lagu apa lagi dah untuk buatkan aku bangun dari tidur dengan mudah.Buntu kawe!!

kalau tidur macam ni okay la jugak sebab cute nak mampus,so digalakkan tidur lagi! :P


Kalau syndrome sleepy head ni berterusan boleh mengundang bahaya nih!! Tolong!! Saya dah cuba macam-macam cara tapi tak berjaya jugak..



Kita bakor je! Kita bakor!! *tetiba*

No comments: