27 April 2011

Day 8

26.4.2011

Bangun pagi,masak,lepastu download 3 movies yang tengah 'in' sekarang. Then online kejap check email serta apa-apa yang patut kemudian ada makhluk Allah ni dok provoke dan talk about SHITS dengan aku. Memang aku naik angin setinggi-tingginya. Sikit lagi kepala ni nak berasap.


Tolonglah,kau tu hebat sangat ka and jamin masuk syurga kalau dok provoke orang macam tu?? Nak aku belikan cermin ikut ketinggian kau tak? Kau ni asyik sangat mengata orang,lepas tu bajet diri tu perfect. Tolonglah,semua orang ada cacat cela masing-masing. Aku kurang sini,kau lebih sini. Aku lebih sana,kau kurang sana. That's LIFE!! Kau jangan ingat Allah cipta kau MAKSUM sama macam Rasulullah.Ingat tu! Tolong jangan nak gelabah sangat. Dah banyak kali aku sabar dengan provokasi kau ni. Tapi kali ni aku dah tak boleh diamkan diri.


Ha,tak pasal-pasal jadi entry lepas geram pulak.

this is the black fungus (?) or cendawan telinga kera eh nama dia? hentam saja.I bought this 200g at pasar tani yesterday. Ada plenty lagi dalam fridge -__-'

my cook today.Tomyam only.


Okay,harini sangat tak ada mood. Lepas 1 hal,1 hal...


Tagging job wedding Yusry dan Abang Ngah tu jatuh pada hari yang sama anak 2nd cousin aku kawin. Memang for sure aku tak dapat join diaorang walaupun hanya untuk tolong pegang flash mahupun umbrella!


Lepas tu baru dapat tau yang CD software editing kesayangan dah hilang ;'( Fyi,'that someone' yang tolong belikan CD tu few years back. Sempat install Photoshop je from CD tu,software lain tak sempat sebab CD tu asyik singgah dekat semua kawan-kawan. Itu tak amik hal pun,tapi paling ambil kisah is the value that thing got.SEDIH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Now I have nothing. Good bye love.


Aktiviti harian seperti biasa;masak,siram pokok,online,tonton TV.


Okay dah tak ada mood. Everything goes upside down and I hate it!

2 comments:

iela_fadila alias said...

aku suka cendawan tu ! sbb dia kruk2.
kat sini aku dok pgl cendawan trekking .hehe. sbb bila naik gunung bwk cndawan tu..

sakit ati ngna sapa nih?mcm cita hot ja,sabaq taw

a's said...

#iela_fadila
agak hot jugak la cita tu.memang dah lama diam,dia dok buat lagi.memang tunggu mulut laser aku aktif kot kan.

sedap weh cendawan tu! tp beli bnyk sgt smp xtau nak masak apa dah.hahahaha