20 May 2011

Day 31

19 May 2011


Bangun pagi kayak terkejut macam dapat nightmare padahal alarm clock belum berbunyi pun maka dengan tak rela bangun juga dan terus mandi. I have a date so I don't want to be late!


Confusing to make decision which shirt/dress/blouse to wear and jeans/slack pants to pair with. Confuse!! Alih alih pakai benda yang sama dan sering dipakai sebelum ni lagi ;'[


At 10.35 am,keluar dari rumah dan fetch kekasih hati untuk berdating untuk kesekian kalinya. Biasalah,beliau bakal mula berpraktikal di sebuah kilang bahan kimia di Selatan Semenanjung Malaysia minggu depan,jadi ini saja masa yang ada untuk melepaskan rindu masing-masing.


Sesampai di mall yang memang 20 langkah arah Utara dari sekolah menengah lamaku itu,terus terjah kaunter tiket movie #NKTM. Dah beli tiket,meronggeng shopping sedikit sebanyak lepas tu ambil gambar syiok sendiri. Nice one!

aku tau aku chubby. Sekian ;'(


Masuk panggung wayang,mak aih! FULLHOUSE!! Biasalah,first show of first day launching kan.Memang semua orang macam ikan phirana lapor menunggu daging mentah untuk dibaham. Boleh rujuk review Nur Kasih The Movie di bawah ye.


Udah selesai menonton,solat kejap dan terus makan di food court yang memang wajib budak-budak aku singgah lepas sekolah suatu masa dulu sehingga kini. Memang port terbaik untuk budak-budak nak berdating sambil kembungkan perut dengan minum ayor dan makan sampai buncit.





Then hantar si kekasih hati pulang,kononnya nak speeding sebab nak ke hujung dunia jemput ayahanda di Jetty Kuala Perlis yang jauh gila tu. Sekali masa tengah baik punyer dok speeding ayahanda call yang ferry/boat ayahanda naik from Langkawi gerak at 4pm. By the time aku speeding tu baru pukul 3.40pm cik kiah oit -__-'


So,amik keputusan balik rumah rehat kejap. Sakit belakang bukan main lagi.


Sidai baju kejap,online,tulis review pasal Nur Kasih The Movie then pukul 4.35 pm terus pecut ke Kuala Perlis. 23 minit kemudian sampai di jetty. Aku pikir dah lewat,tengok-tengok ayahanda belum sampai pun...Sia-sia kena kejor dengan rempit+speeding macam nak tercabut tayar= Perjalanan yang sepatutnya mengambil masa 40minit++ dah jadi 23 minit. Kira cukup la tu,nak kurangkan lagi memang tercabut tayar dengan rim sekali macam cerita Rombongan Cik Kiah dolu-dolu tu.

Australian Cadbury as a 'souvenir' from daddy. He didn't manage to find any "Black Forest" flavor at the shop.Alasan lettewww :(


Nanti aku post entry khas pasal kena kejor dengan rempit tu. Memang genting jugak dan aku dah mengucap takut aku kena belasah dengan diaorang sebab aku sorang-sorang je diaorg berdua ;'[


Dah tu,drive balik rumah pulak dan rest. Pinggang macam nak tercabut!


Done with Day 31

4 comments:

jaya jr said...

souvenier kacang dari aussie pon sodap..haha

Kay Amira Zain said...

Akak sumpah comel sangat :3

a's said...

#jaya jr
ya,mungkin juga tapi i didn't take nuts frequently,especially ground nuts.lol

a's said...

#kays
hei hei hei jgn buat i blushing tau. *kembang kempis hidung*


you are wayyy pretty dear!!