05 May 2011

Iklan Percuma Untuk Blog Anda



Assalamualaikum and good morning! Hah,mesti korang tertanya-tanya kenapa ada gambar lelaki macho di abad ini dalam entry aku ni kan? Tambah-tambah budak kelas aku kan -____-' (TURN ON MOOD MAMI JARUM)


Untuk pengetahuan semua,ini memang BUKAN boyfriend/tunang/my better half!! Tapi kalau ada jodoh tak ke mana....Ewah,bukan main berangan! Yela,sila refer balik title blog ni; Dreaming out loud. So berangan lah kau puas-puas sampai jatuh pokok mangga! LOL
. Sorry jangan marah girlfriend/tunang/better half Mr K! AMPUN MAK NAKKK! Gurau-gurau saja.Chillex~~


Sudah-sudah la tu membebel,mari kita terus terjah ke tujuan asal entry ni.


Untuk pengetahuan semua, Mr K ni ada buat promotion lebih kurang nak promote blog sesiapa yang dia berkenan di hati. Agak-agak blog mana yang dia berkenan,dia promote lah blog tersebut di blog beliau selama 1 bulan.(Awesome!!)


Bagi mengisi masa lapang yang banyak sangat ni,aku pun decide join jelah untuk suka-suka merapatkan silaturahim antara semua blogger. Lagipun aku ni agak malas tinggalkan jejak mana-mana di blog. Tapi setiap hari aku akan pastikan semua blog yang aku follow if ada updates, aku akan baca sehingga ke titik noktah terakhir. Dah macam baca newspaper pulak....


Jadi,antara sebab menyebab dan musabab aku join ini promotion ialah:


1. Nak tambahkan kenalan blogger dan lebarkan network :P I kan jakun dan tak popular ;'(

2. Blog Mr K ni boleh tahan dia punya famous. Sikit lagi nak challenge blogger 'jutawan' si Mak Merah tu. Bukan mudah nak cari blogger lelaki yang consistent dalam penulisannya ye. Yang ada pun kebanyakannya tulis pasal bola -____-' . Jadi jika Mr K iklankan my blog ini walaupun secebis di penjuru web page beliau,aku dah cukup bersyukur dah.

3. Sebab aku nak ramai orang comment entry aku yang kadang-kadang sengal tapi ada juga yang berguna untuk masa depan yang gemilang.Sekrang ni komentor-komentor ramainya di kalangan rakan seperjuangan di universiti saja.

4. Dulu tujuan utama aku buat blog kedua ini adalah untuk tulis apa yang aku rasa perlu,tapi sekarang aku menulis banyak untuk share feeling and information actually. Kira masa mematangkan cara penulisan aku kot(?). Jadi mungkin tidak keterlaluan aku cakap tak sia-sia kalau ada blogger singgah lalu lalang tebas pokok lalang dalam blog aku ni kan.

5. Aku baru figure out blog Mr K ni from blog someone few days back,jadi aku terlebih lebih teruja bila beliau nak buat promotion macam ni. Wajiblah aku join walaupun dia tak tau kewujudan aku pun di dunia blog ni (Itu sebab nak Mr K promote blog ni).


Okay,aku dah mati kutu nak tulis sebab-sebab tu lagi. Udoh-udoh ler tu,teman udoh letih pikior! Teman nak rest. Doakan teman menjadi antara yang bertuah. Amin. Bubbye~

8 comments:

KyêrulL said...

WeeEe terima kasih sebab sudi join yea.. insyallah blog yang terbaik akan terpilih :D

a's said...

#KyerulL
welcome :) insyaAllah

Unknown said...

tahniah!anda terpilih.sila ke blog kayif dengan segera.

KyêrulL said...

http://www.kayif.com/2011/05/blog-yang-terpilih-dalam-iklan-percuma.html

anda terpilih.. nak guna banner anda sendiri, atau banner buatan sy.. tapi simple jer seperti yg dijanjikan?

a's said...

#Rozuan Ismail

thank you for the notice :)

a's said...

#KyerulL

OMG!! Alhamdulillah...thank you! Simple pun boleh :)

KyêrulL said...

Oh anda tak ada FB yea.. ok ok.. sila emailkan saya ciri² banner yg anda mahukan kepada saya dengan kadar segera.. kalau nak taruk gambar pun boleh..

tapi seperti yg dijanjikan banner hanya simple.. :)

kaif272@gmail.com

Ameh Wahab said...

Congrats~!!