04 July 2011

Friendster Berwajah Baru?

Minggu lepas aku terbukak hati (padahal memang selang sehari aku akan check semua social network aku seperti Myspace, Friendster, Flickr, Tumblr, Facebook).


Masa lepas aku online Friendster tu,tiba-tiba aku rasa macam "Eh,aku salah link ke?"

Dan apa yang aku nampak ialah ini



Friendster dah berubah jadi tempat main game online instead of a social network?? Apa sudah jadi?? Mungkin sebab Facebook dah meneggelamkan Friendster. Zaman kegemilangan Friendster dah tamat tempoh,makanya Jonathan Abrams iaitu sang lelaki yang menjumpai idea untuk mula-mula buat dan cipta Friendster (Founder of Friendster) telah mengubah strategi dengan menukarkan laman sosial itu sepenuhnya kepada laman bermain game.


I'm a bit disappointed sebab ada banyak memori indah tersemat di Friendster tu dan end up semuanya dah hilang begitu saja without any notice from the team.


Takpelah,bak kata Sepah yang mempopularkan peribahasa Melayu : "Barang yang lepas usah dikenang".


Apa akan jadi kalau Facebook pulak betul-betul ditutup/ di block macam sesetengah negara di dunia ni? Apa korang rasa? Mungkin rasa bersalah sebab tak sempat nak delete pictures dalam album profile picture kan? -_________________-" okay aku mengarut apa ni.ciao!

No comments: