14 February 2012

Matang



Actually dah lebih 2 minggu aku daftar sebagai pemilih ni. Sejak pi daftar tu setiap hari la aku asyik jenguk laman sesawang SPR tu. HAHAHA excited sangat uolls! Sebenarnya aku excited nak mendaftar je,mengundi tu tak sangat.LOL


Semalam aku check lagi,okay daripada status "Record not found" dah berubah ke "Dalam proses" okay lettew,Alhamdulillah aku dah dewasa.ewah dewasa sangat,nak decide beli printer pun kena call mommy monster apa kes...


Aku selalu bayangkan, lepas ni aku bakal buat semua benda yang parents aku saja yang dibenarkan buat sebelum ni. I mean,ikut jejak langkah diaorang la. Oh my, umur makin meningkat maka dosa pun makin bertambah. Ya Allah, :'( ampunkanlah dosa kedua ibu bapaku dan hamba-Mu yang lemah ini ya Allah....


Lepas ni aku kena belajar untuk handle financial matters sendiri. Ayahanda dah selalu membebel dengan aku sebab terlalu menanamkan sifat "Ignorance" dalam diri sehingga number akaun bank sendiri pun tak ingat mahupun save di mana-mana untuk kegunaan sendiri dan password ATM card ayahanda aku pun tak ingat padahal adik aku tau password tu sejak dari dia tingkatan 1 lagi. Sangat tak matang aku ni. Fyi,ayahanda memang seorang yang transparent.





Bila dah master pasal financial thingy,kena la master pasal khawin pulak. #eh

No comments: