18 February 2012

Random # 24



Tak suka



# Bila dipaksa untuk menyukai benda yang aku tak suka
# Bila orang tak punctual without earlier notice. At least sms cakap kau tak boleh datang on time
# Bila hak peribadi diceroboh tanpa kerelaan diri
# Bila bilik/compartment bersepah kayak rumah setinggan
# Bila kuku jari panjang tapi tak boleh potong :(
# Bila orang bilik atas curah air ikut tingkap, selalu towel aku jadi magsa sebab aku jemur tepi tingkap -_________-"
# Bila aku dah cuba untuk bercakap dan pecahkan ais bila berhadapan dengan orang yang baru kenal,tapi malangnya tak dilayan atas dasar "Aku tak kenal kau dan kau tak payah nak cakap dengan aku". Bluerghh
# Bila orang buat bising time aku nak paksa diri untuk study
# Bila tengah marah ada pulak orang yang nak jadi batu api, baik lah jadi batu seremban. Boleh jugak aku lambung macam Mail Lambung. Okay tak kelakar.
# Bila tak reti nak disiplinkan diri dengan ikut rules. (Sometimes takpa :p )


# Bila aku tak buat salah tapi terpaksa diam dan akur terima tuduhan orang yang menyalahkan aku :(
# Bila orang pinjam barang tapi tak reti nak pulangkan :(
# Bila kena marah :(
# Bila mimpi pasal ex-pacar
# Bila lapaq tapi takdak makanan yang selera dengan tekak =___=
# Bila orang buat salah tapi tak reti mintak maaf





Aku cuba jugak untuk counter-react with those things above by thinking positively. Tapi kesabaran ada limit jugak wahai orang-orang beriman. Aku kena 'refill' kesabaran aku banyak-banyak demi kebaikan bersama.




akan berusaha untuk menjadi seorang yang pemaaf,sabar dan adorable macam budak kecik ni! Credit all pictures to tumblr







Kalau aku diam dan tak gelak-gelak 1 hari tu memang aku tengah menyabarkan diri la tu.Harap paham. I am trying very hard to please everybody especially HIM.

No comments: