23 March 2012

Senang Hati

tepat jam 9.45am tadi aku dah habis paper Halal Haram & Food Processing paper. Degree of hardness of the questions,tak payah nak tanya banyak sebab orang yang hati dia dekat rumah tapi badan dia hat makin dipam-pam tu masih di kerusi kayu keras dalam bilik hostelnya memang tak layak nak comment cakap exam susah padahal dia yang malas study, BOOOOOOOO!!


Lepas saja habis exam,borak dengan Sri pasal apa yang kitaorang alami semalam. Semalam punya tahap ke-'excited'-an tu lebih membuak-buak berbanding dengan sekarang. Ternyata syaitonnirrajim memainkan peranan yang begitu hebat semalam.


Alhamdulillah, 3 dah settle. Tinggal lagi 3 papers yang memang boleh buat aku muntah hijau jugak kalau buat perangai malas study macam semalam. Mampuih!


Akan bertolak ke Kotarayaku, Kuala Lumpur pada jam 3.30pm dan terpaksa membawa diri sebentar bagi melengahkan masa untuk tunggu Along sampai rumah malam nanti sebab dia kerja dan ada hal lain pulak after work. Hurmmm nasib..


Dan akan mengaktifkan mode bershopping bagi melunasin boucher buku yang tertunggak sebayank RM150 sebab teringin nak menjenguk BookXcess di Amcorp Mall tu. InsyaAllah akan terjah esok.


Semoga semua orang sampai ke destinasi yang bakal dituju dengan selamat. Happy Holiday!!


Update: Kali ni balik naik bas dari KL-Kedah setelah dicabar oleh ibunda kerna 3 tahun dah tak naik bus sendiri dari KL-Kedah. Before ni asyik naik flight sebab mengada-ngada sangat tak nak naik bas lama-lama tak pun naik train yakni 2 kali bersama my bff sebab nak enjoy the journey back together sambil pillow talk atas bed dalam train -___-"
Okay Challenge ACCEPTED mak!!



p/s: Doakan aku selamat :p

No comments: