20 April 2010

Bikin Diri Lebih Kuat Berangan #2

ingatkan aku nak tulis intro je pasal cerita ni, tapi episode untuk hari ini dan semalam memang betul-betul menguji kecekalan hati aku sebagai seorang remaja perempuan yang ingin disayangi dan dicintai sebegitu rupa. (aceyh,jiwangs pulak dah..sila salahkan drama ni!)

semalam kawan lelaki aku siap sms lagi cakap part dalam episode semalam sangat sweet!

Ini membuktikan yang kawan lelaki aku pun layan cerita macam ni. hahaha..tapi itu normal lah kan? Everyone needs love and being loved by someone.


setiap kali aku tengok drama ni,hati aku berbunga-bunga! Macam si Adnan sempit tu cakap "dalam hati ada taman"! haha..macam tu la aku rasa,tapi aku belum isi taman tu dengan mana-mana ladybird pun. Lambat lagi...Berangan puas-puas dulu :)

Okay,malam ni nak mimpi macam dalam drama tu la. see ya!

No comments: