15 April 2010

Quick Update #2

hari ni rasa letih sangat. Letih tetapi puas,rasanya aku dah dapat grab apa yang J ajar since last saturday. Alhamdulillah,I hope I will learn more through experience.

sebenarnya hari ni tak plan betul-betul pun nak keluar. Since nak pergi Bank Muamalat nak settle pasal registration fees,so ajak lah my bestie J and waniiee teman. Bukan apa,aku tak pandai sangat bab banking semua ni. Selama 19 tahun hidup di dunia ni,semua ayahanda dan bonda ja uruskan.

fetch J lepas solat zohor then pergi Vet sebab kucing si J ni sakit pulak. Around 10 minutes tunggu dia settle procedure kucing tu sebab kena tahan ward. Demam kuning katanya.

then fetch wani and terus pergi bank. Punya lah tak ada orang, masuk je bank terus nombor giliran aku. Nice! then dah settle,lepak dekat park jap. Nak belajar shooting. Kesian waniie takde apa nak buat. So contact another friends.

Diaorang datang ramai giler then decide nak pergi jeti Kuala Kedah. Biasalah,model-model ni nak beraksi. Aku dan J ikut sajo. As usual aku lah photographer tak bertauliah mereka bersama J. sakit belakang dok terguling-guling nak snap pic tadi.

i'm SUPER TIRED!!!

nak tidur dah.esok update balik entry ni. bubbye!

update pictures;

No comments: