09 May 2010

Musibah Melanda Tak Kira Siapa

malam ni buat aku bertambah stress! Masalah kian meruncing,sikit lagi aku nak explode! Believe me!!

Terima kasih kepada along,kamu dan semua yang mengambil berat tentang masalah aku ni.Memang susah nak jadi orang dewasa kan? Bila along cakap/beri nasihat barulah aku terfiki; macam mana lah aku nak face dengan pressure di tempat kerja nanti if nak handle benda macam ni pun tak lepas? actually semuanya dah hampir settle,but unfortunately ada sesuatu masalah timbul di minit terakhir. Jadi,aku harus terima walaupun dah nangis sebab pressure.

Sorry kamu dan twinny sebab perlu dengar masalah ni,and at the same time tolong kasi idea. Sorry sangat-sangat sebab banyak susahkan korang semua.

Kesian juga dengan along sebab terpaksa face lelaki psycho dalam kelas dia.Mungkin lelaki tu ada masalah dia mana-mana bahagian organ otak nya.Kalau aku,dah lama aku jumpa budak tu dan cakap apa yang aku tak puas hati. Tapi cara kami berbeza,along lebih matang dalam pemikirannya bukan macam aku tau nak debate ja.huhu

Next,i'm feel sorry to my lil 'brother'. Maybe she is not for you.Allah knows the Best. Just relax and be patience okay.

P/s: Aku bukan perampas!! (wah,tiba-tiba!)

No comments: