01 June 2010

Check Check Rock Rock

rasanya sampai di sini sahaja perubahan yang dilakukan buat masa sekarang.Actually aku ada tukar coding here and there,tengok-tengok makin celaru aku punya font dan sebagainya.Terus aku edit saja coding yang lama dan tambah sikit-sikit apa yang aku nak.If korang memang perhati setiap inch blog ni,mungkin korang akan perasan apa perubahan yang aku lakukan selain daripada tukar back layout dan header.

Mungkin lepas balik dari KL nanti aku nak tambah sikit lagi,sekarang terima sahaja apa yang ada.Aku redha.haha,tetiba!

Back to the reality,today already June meh?Dan ini bermakna dah Setahun aku macam ni.Setahun!! Memang pecah rekod diri sendiri lah.Hanya orang-orang terdekat yang faham apa yang diperkatakan olehku ini.

Lagi 18 hari cukuplah setahun peristiwa hitam tu dan lagi 28 hari angan-angan ku musnah tahun lepas.

Betul cakap orang tua-tua,"kalau nak buat sesuatu,jangan terlampau gairah merancang dari awal kerana selalunya semua perancangan tu tak jadi."

Plan tinggal plan saja.Patut lah bulan lepas aku asyik kena syndrome rindu rinduan.Mungkin kerna hari ini dah masuk bulan June.


Bulan yang banyak merubah kehidupanku suatu ketika dulu dan mungkin sekarang :(

No comments: